Fotocredit:

Tett løp i kommunestyrevalget – vi fortsetter kampen for et grønnere Norge!

15. september 2023

Selv i en tid hvor vi vitner om klimaendringer på nært hold, som de nylige brannene i Europa og ekstremværet i Norge, har vi sett et utfordrende valgresultat. Vi kom tett på med vårt budskap, men manglet bare noen få stemmer for å få en plass i kommunestyret i Kongsvinger. Vi blir ikke representert i Sør-Odal, Eidskog, eller Kongsvinger denne perioden, men dette styrker vår overbevisning om at vår grønne stemme er viktigere enn noensinne.

Gjennom valgkampen mottok vi støtte og oppmuntrende tilbakemeldinger både fra innbyggere og andre partier over hele regionen. Dette har styrket vår tro på at vårt grønne budskap resonnerer dypt med mange, og inspirerer oss til å jobbe enda hardere for våre verdier og visjoner for fremtiden.

Med stortingsvalget kun 24 måneder unna, ser vi framover med fornyet håp og energi. Vårt mål er klart: å overskride sperregrensen og etablere en robust stortingsgruppe. Vi oppfordrer alle, enten du vil bidra mye eller litt, til å engasjere deg i vårt viktige arbeid. Sammen kan vi sørge for at den grønne stemmen blir hørt.

Om du har lyst å engasjere deg – enten mye, eller bare litt – ta kontakt 🙂

Med grønn hilsen,
Bjørn Johansen